czwartek, 12 stycznia 2012

Mała firma w internecie. Pomoc przy opracowaniu www.

Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że blisko 30% mikrobiznesów w chwili obecnej nie zbudowało własnej witryny w sieci i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Chociaż rezultat ocen sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to można wykorzystać kilka łatwych sposobów na pozbycie się kłopotu i uzyskanie w krótkim czasie fundamentów pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom bardzo często sugeruję rozwiązanie oczywiste, a zwykle skuteczne: założenie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację nabytej w sieci templatki u takich ostawców jak themeforest.com.

Takie proste podejście daje praktycznie zawsze szybki rezultat – witryna w sieci nie tylko pojawi się w internecie ale również zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Praktycznie zawsze, w w cenie wdrożenia około 500 zł netto można zrealizować wszystkie postawione cele.

Budowa serwisu nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Krytycznym działaniem jest jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by treści w witrynie były systematycznie rozwijane i przygotowane zarówno w treści jak również meta tagach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz